GOT7 attacked forbidden place for men

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :1865
GOT7 attacked forbidden place for men

تاريخ ارسال:چهار شنبه 19 خرداد 1395 ساعت:
GOT7 attacked forbidden place for men

چون مدرسه دخترانه بوده هیچ ویدیو رسمی از این برنامه منتشر نشده.جز این دوتا فنکم (کیفیت خوبی داره) هیچ چیز دیگه ای پیدا نکردم

دانلود کاور رقص توسط دخترا

رقص یوگیوم

********

رقابت بین دخترهای دبیرستانی...گات سون به مکانی رفته که ورود مردها ممنوعه!

got7

جکسون پیش اون سر خم کرد!

بیشتر از این..! اون تعظیم کرده!!

 

کی باعث شده که نماینده ی همه ی آدمای شیطون و بازیگوش کم بیاره و زانو بزنه؟

 

ما؟

 

ما دخترهای دبیرستانی کره هستیم

 

اونها حتی با صدای بلند گریه میکردند! من نمیفهمیدم اونها چطور میتونستند هیجان خودشون رو پنهان کنند.گات سون واقعا نمیدونست چکار باید بکنه و فقط در برابر این دخترها زانو زدن چون واقعا نمیتونستند اینهمه هیجان و احساسات رو کنترل کنن

گات سون در 11 دسامبر از مدرسه دخترانه ی آنسونگ دیدن کردن تا پروژه ی به مقصد رساندن خودشون رو انجام بدن. ولی اونها چه چیزی رو میخواستن به مقصد برسونن؟

 

اینجا مدرسه ی دخترانه ی آنسونگه و شما میدونید که این مکان برای مردها ممنوعه .درسته؟ اما گات سون استثنا به حساب میاد و درهای مدرسه براشون باز شد

بم بم :این اولین بارمه که به یک مدرسه ی دخترانه میرم.من خیلی راحت میتونم با پسرا بازی کنم و سرگرم باشم اما با دخترا نمیدونم چکار کنم.حس میکنم امروز یکم تحت فشار هستم



"حالا" مارک

 

من جکسونم

 

گات سون میره برای ملاقات 

 

آیدل تحویل دهنده! یونگجه

 

 دانش آموزها در سالن همایش مدرسه جمع شدن.آینها دانش آموزان سال سوم بودن که امتحان ورود به دانشکاه دادن و برای دیدن گات سون خیلی هیجان زدن

 

اوه گات سون

 

اونها واقعا اینجا هستن

 

اوه درسته.گات سون در این سالن ایستاده.

 

کی میخواد بازی کنه؟

 

من!!

 

اولین بازی اسمش : بازیه گوشت خوک ترش و شیرین بود!!یعنی باید با هر سیلاب کامه "tang soo yook" که به معنی گوشت خوک ترش و شیرین در کره است کلمه بگن(دقیقا متوجه نشدم بازیش چجوریه). به نظر میومد که این بازی نقطه ضعفه گات سون باشه چون اونها اعضای خارجی زیادی دارن

 

دختران دبیرستانی در مقابل گات سون.خیلی هیجان زده ان

 

کی برنده شد؟

 

من برندم...

 

جکسون: بم بم تو چه کاری انجام دادی؟

 

بازی بعدی: بازی نباید بخندیم! هرکس که دندان هاشو نشون بده بازنده س . گات سون آیدل های سرگرم کننده ای هستن و حالا باید چهره ی خونسرد خودشون رو نشان بدن

 

یوگیوم یکم بامزه س نه؟

 

بم بم: من باید تحمل کنم

 

این دختر خیلی قویه.اون واقعا شوخی های سختی با گات سون میکرد(شوخی های که نمیشه بهش نخندید) و در آخر جکسون شکست خورد

 

من خندیدم؟؟

 

من نمیتونم شمارو نادیده بگیرم

 

بعد از اون بازی های مختلفی انجام دادن و سالن همایش خیلی پر سرو صدا شده بود و گات سون شدیدا مشغول بازی با دخترها بود

 

بالاخره کی برنده شد؟

 

دو دختری که به مرحله نهایی رسیداند تصمیم گرفتن برای اینکه برنده ی نهایی مشخص بشه بازی جنگ با یک پا انجام بدن

 

من باختم اما حس میکنم خیلی خوش شانسم

 

خوشحالم از اینکه باختم(چون افتاد تو بغل جکسون)

 

من برنده شدم

 

به جکسون میگه منم بغل کن

 

یک آغوش قدرتمند!

 

دلیل اینکه گات سون به یک مدرسه ی دخترانه رفته بود چی بود؟دلیلش نامه ای بود که یکی از دخترها برای گات سون فرستاده بود و ازشون خواسته بود به اینجا بیان تا برای بهترین دوستش خاطره ی خوبی بسازه

 

دوتا دختر دبیرستانی که عاشق رقصیدن بودن و گات سون بهشون سریعا پیشنهاد رقصیدن با گروه رو داد. رقص با آهنگ just right  شروع شد

 

رقص زوجی

 

یک هماهنگی عالی

 

رقص پر هیجان یوگیوم

 

گات سون: این اولین بار بود که به یک مدرسه ی دخترانه اومدیم و اونها واقعا دوست داشتنی و خیلی زیبا بودند و ما خیلی از اونها انرژی گرفتیم و شارژ شدیم

 

یکبار دیگه برمیگردیم.جکسون یک دفعه ایستاد و دور و برشو نگاه کرد. دانش آموزهای دیگه براش دست تکان میدادن

 

تعجبی نداره که گات سون انقدر عاشق طرفدارهاشه.جکسون تا لحظه ی آخر وظیفه ی فن سرویس دادن خودش رو فراموش نکرد و با دستش براشون قلب درست کرد

آی گات سون های پشت پنجره و در ورودی

 

 

جکسون: خداحافظ همگی

 

بهشون میگه که عاشقشونه

 

ما بازهم میایم

 

رقص جذاب یوگیوم.بهترین رقص موجی دنیا

 

 

 

و در آخر یک رقص کیوت 

 

پروژه ی delivery گات سون تمام شد

11دسامبر 2015

ترجمه:نگین

منبع :naver starcast

کپی بدون ذکر منبع ممنوع

 

 


بخش نظرات
اين نظر توسط تانیا در تاريخ 1395/6/1/1 و 12:15 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خیلی زیاد مرسی ازتون
پاسخ: خواهش میکنم

اين نظر توسط تانیا در تاريخ 1395/5/30/6 و 11:51 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام لینک های ویدئو ها منقضی شدن تو قسمت درخواست اصلاح لینک ها گفتن که نمیتونن اصلاح کنن امکانش هست شما اصلاحش کنید؟؟
خیلی دوست دارم ببینم اگه بتونید اصلاح کنید که خیلی خوب میشه ممنون ازتون
پاسخ: سلام.فقط ویدیو کاور رقص دخترارو تونستم براتون بزارم


براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 74
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 7
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 25
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 131
بازديد ماه بازديد ماه : 1083
بازديد سال بازديد سال : 8713
بازديد کلي بازديد کلي : 164509

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 52.14.126.74
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود